Orriak

2017(e)ko maiatzaren 4(a), osteguna

OPORRAK

Nik   oporretan  oso ondo pasa nuen eta joan  nintzen aitarekin, Maiderrekin, osabarekin eta  lengusuarekin Salouera. (UNAI)

Nik oporretan  lehenengo larunbatan apirilak 8an inglesaren gaztelura joan nintzen nere  ama, aita, nire anaiarekin eta  ruedak egin genuen.  Hurrengo egunean kronblentzera joan ginen.  azteazkenean  dentistara joan ginen.  Azkeneko larunbatean  6 km egin genuen eta azkeneko igandean nere aitaren lagun baten bordara joan ginen eta ciuedo, monopoli, eta okara 3 fitxarekin   eta zaldi eta potroa  ikusi genuen.  ( LEONOR)    

Ni oporretan Bilbora juan nintzen eta Martinen urtebetetzea ospatu genun eta bidio jolas bat oparitu zioten  nire familiak aitonak eta amonak. (AINHOA)


       

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina